Parteneri

 

Beneficiar: Academia de Studii Economice din Bucuresti

 

Infiintata prin Decret Regal, la 6 aprilie 1913, din initiativa lui Nicolae D. Xenopol, Ministrul Industriei si Comertului, sprijinit de un grup de tineri economisti formati la universitati prestigioase din Germania, Franta si Anglia, Academia de Inalte Studii Comerciale si Industriale a fost prima institutie de invatamant economic superior din Romania. In 2013, Academia de Studii Economice din Bucuresti a implinit in 2013 secol de existenta. Prin efortul, daruirea si pasiunea cadrelor didactice, studentilor si personalului administrativ, ASE este astazi o universitate de cercetare avansata si educatie, acreditata institutional de catre ARACIS cu „grad de incredere ridicat” (sursa: www.ase.ro)

Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice isi propune sa se mentina lider al invatamantului universitar si al cercetarii stiintifice in domeniul managementului din Romania, angajandu-se in acest scop sa stimuleze promovarea valorilor autentice, cooperarea intre membrii facultatii, crearea unor structuri functionale atat in activitatea de predare din cadrul programelor de licenta, masterat, doctorat, cat si in activitatea de cercetare stiintifica.

Ne propunem sa dezvoltam un sistem educational performant si competitiv prin:

ü  formarea unor elite si a unor lideri de opinie in domeniul managerial. Facultatea trebuie sa joace un rol de catalizator in domeniul managementului, oferind raspunsuri avizate mediului socio-economic;

ü  formarea unor manageri responsabili, bine pregatiti, avand viziune clara si valori etice bine fundamentate, capabili sa inteleaga mecanismele macroeconomice si sa conceapa strategii si politici;

ü  crearea unei culturi care apreciaza si respecta cadrele didactice, studentii, masteranzii si doctoranzii si care recunoaste interdependenta lor si rolul vital al fiecarui membru al familiei ce formeaza Facultatea de Management.

In perioada ianuarie 2012-iunei 2013, Academia de Studii Economice din Bucuresti, prin Facultatea de Management a implementat, in parteneriat cu Asociatia Consultantilor in Management din Romania (AMCOR) proiectul „Practica de calitate pentru manageri – manageri de calitate in practica!”, proiect prin care s-a asigurat dezvoltarea competentelor si abilitatilor practice pentru un numar de 150 studenti la masterat, prin optimizarea stagiilor de practica din domeniul managementului, in vederea imbunatatirii insertiei acestora pe piata muncii.

Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune are o veche traditie in cadrul invatamantului economic romanesc, inceputurile acesteia sunt regasite in disciplinele de contabilitate prevazute in planurile de invatamant ale Academiei de Inalte Studii Comerciale si Industriale. Invatamantul superior contabil se autonomizeaza ca structura organizatorica incepand cu anul universitar 1949 / 1950, cand, in cadrul facultatii de Finante a aparut si sectia de Contabilitate. Din anul universitar 1967/1968, Facultatea de Contabilitate apare de sine statatoare, mentinandu-se ca atare pana in anul universitar 1974/1975, cand a fuzionat cu Facultatea de Finante, rezultand Facultatea de Finante – Contabilitate. Din ianuarie 1990, facultatea a avut doua specializari: „Finante si Banci” si „Contabilitate si Informatica de Gestiune”. Din anul 1993, ca urmare a nevoii de specializare si aprofundare in cele doua domenii financiar-bancar si contabil-informatic, precum si a numarului mare de studenti aflat in crestere, facultatea se divizeaza in doua facultati distincte: Facultatea de Gestiune si Contabilitate, cu doua specializari: Contabilitate si Informatica de Gestiune (CIG) si Gestiunea si Analiza Financiara a Intreprinderii (GAFI) si Facultatea de Finante-Banci.

In anul 1996, Consiliul facultatii a hotarat schimbarea denumirii facultatii in Contabilitate si Informatica de Gestiune, cu o singura specializare “Contabilitate si Informatica de gestiune”, renuntandu-se la specializarea GAFI, insuficient de conturata ca profesiune in activitatea practica si generatoare de interferente cu alte specializari.

Astazi, in contextul actual al societatii informationale si al unei economii bazate pe cunostinte, facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune pregateste in mod egal, economisti cu o dubla competenta, contabila si informatica. In acest cadru, activitatea desfasurata de absolventii acestei facultati vizeaza si perfectionarea continua a procedurilor informationale, orientate spre urmarirea si evaluarea activitatii unitatilor si agentilor economici.

Partener 1: AMCOR – Asociatia Consultantilor in Management din Romania

AMCOR - Asociatia Consultantilor in Management din Romania este membru al Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta in Management, FEACO Brussels, si al Consiliului International al Institutelor de Consultanta in Management, ICMCI. Pe plan national, AMCOR este organismul de reglementare a profesiei de consultant in management, fiind membru al Uniunii Profesiilor Liberale din Romania, UPLR.

Misiunea AMCOR este de a aduce valoare adaugata membrilor sai prin promovarea unui climat de profesionalism si etica pe piata de consultanta in management din Romania. Apartenenta la AMCOR este o dovada de responsabilitate sociala fata de mediul in care iti derulezi business-ul; este totodata o dovada a increderii in capacitatea organismelor profesionale si a societatii civile de a influenta, in mod pozitiv, o piata si un sector economic.

AMCOR este singura asociatie romana membru deplin al FEACO, Federatia Europeana a Asociatiilor de Consultanta in Management, cu sediul la Bruxelles (www.feaco.org) si al ICMCI, Consiliul International al Institutelor de Consultanta in Management (www.icmci.org). 
Pe plan national, AMCOR este membru in Uniunea Profesiilor Liberale din Romania, UPLR (www.uplr.ro).

Partener 2: Structural Consulting Group – www.fonduri-structurale.ro

Cine suntem?

O ECHIPA de oameni dedicati PERFORMANTEI, pentru care munca onesta reprezinta reteta SUCCESULUI demna de urmat.

Ce facem?

Din 2007, perseveram in a oferi un pachet de servicii COMPLET privind implementarea fondurilor structurale in Romania. In acest sens, activam in trei directii:  

  • Consultanta in sprijinul ideii tale!

Structural Consulting™ Group a scris si implementat proiecte in domeniile resurselor umane, dezvoltarii mediului de afaceri, cercetarii, IT&C si dezvoltarii capacitatii administrative. Structural Consulting™ Group a finalizat implementarea a sase proiecte strategice finantate prin POSDRU, derulate atat impreuna cu organizatii publice, cat si cu organizatii private, iar in prezent suntem implicati in implementarea a 5 proiecte finantate prin POSDRU, dintre care unul strategic, in calitate de beneficiar.

  • Training in sprijinul ideii tale!

Structural Consulting™ Group este unul dintre furnizorii de referinta la nivel national in domeniul managementului de proiect, accesarii de fonduri europene, achizitiilor publice, dezvoltarii competentelor antreprenoriale si formarii de formatori, instruind si certificand la cele mai inalte standarde peste 2.500 de reprezentanti ai mediului public si privat din Romania, dar si din alte state.

  • Informatie in sprijinul ideii tale!

Asumandu-si un rol activ in promovarea „dezvoltarii prin proiecte", compania a creat portalul www.fonduri-structurale.ro - lider de informare electronica si sursa de referinta privind fondurile europene in Romania.

Comunitatea www.fonduri-structurale.ro reuneste:  

  • 92.000 membri cu cont activ, peste 7.800 prieteni pe facebook (www.facebook.com/fonduristructurale);
  • Beneficiari de fonduri structurale si potentiali beneficiari: reprezentanti autoritati locale, universitati, IMM-uri, firme consultanta, sectorul bancar;
  • Peste 38.000 de abonati la newsletter;
  • Peste 400.000 de afisari/luna.

In octombrie 2012, Structural Consulting™ Group a lansat www.proiecte-structurale.ro - SINGURA baza de date online ce contine TOTI beneficiarii de fonduri structurale si TOATE proiectele implementate sau aflate in implementare in perioada financiara 2007-2013. www.proiecte-structurale.ro reuneste:

  • Peste 14.700 de proiecte finantate incluse in baza de date;
  • Peste 600 membri proiecte-structurale.ro;
  • Peste 30.000 de afisari/luna;
  • Peste 2.000 de prieteni pe facebook (www.facebook.com/proiectestructurale)

Compania are in portofoliu peste 40 de evenimente organizate la nivel national in domeniul finantarilor europene (organizator sau partener), la care au participat peste 4.300 de persoane (beneficiari, experti din institutiile care gestioneaza fondurile europene, consultanti, mediul bancar etc.)

In perioada 10 mai – 15 iulie 2014, Structural Consulting™ Group si Reprezentanta Comsiei Europene in Romania au organizat, in parteneriat cu UniCredit Tiriac Bank si casa de avocatura Vilau & Mitel, o serie de 7 conferinte regionale dedicate  identificarii bunelor practici in accesarea si implementarea fondurilor europene. Sub motto-ul Repornim impreuna motorul dezvoltarii regionale prin fonduri structurale, conferintele au fost organizate in marile orase ale tarii (Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Iasi si Constanta) si au reunit peste 800 de participanti.

 

Partenerul 3: Asociatia Studenti si Profesionisti in IT&C (ASPI)

Asociatia Studenti si Profesionisti in IT&C (ASPI) este o organizatie non-guvernamentala infiintata in anul 2006 de un grup de entuziasti absolventi ai Universitatii Politehnica din Bucuresti care, trecand prin experienta stagiilor si a facultatii, au considerat ca pot aduce o plus-valoare procesului de dezvoltare de stagii de practica de calitate pentru viitoarele generatii de studenti. De la aceste considerente au aparut atat misiunea organizatiei, aceea de a dezvolta colaborarea dintre mediul academic si companiile de IT&C din Romania prin crearea de mecanisme utile pentru dezvoltarea profesionala a studentilor, dar si prin principalele obiective strategice ale organizatiei:

  • Imbunatatirea calitativa a absorbtiei studentilor in industria IT&C;
  • Cresterea implicarii companiilor de IT&C in mediul universitar;
  • Educarea studentilor facultatilor de IT&C privind dezvoltarea si orientarea profesionala si alternativa antreprenoriala;
  • Stabilirea unor repere de buna practica privind colaborarea dintre facultati, studenti si industria IT&C.

Preocuparea permanenta a partenerului pentru intermedierea de stagii de practica relevante pentru studenti a condus la aparitia programului de anvergura nationala „Stagii pe bune”, probabil cel mai cuboscut proiect al ASPI.

Programul „Stagii pe Bune” propune plasarea studentilor facultatilor cu profil IT&C in stagii de practica, desfasurate pe durata verii, in companiile din domeniul IT&C. Stagii pe Bune 2014 este a noua editie a programului si este si in acest an programul oficial de stagiatura al celor mai importante centre educationale IT&C din Romania: Bucuresti, Timisoara, Iasi si Cluj. Participand la Stagii pe Bune, studentii isi completeaza activitatile practice din facultate, dobandind cunostinte tehnice, invatand sa lucreze in echipa si imbunatatindu-si abilitatile de comunicare. Companiile participante au ocazia sa cunoasca tineri talentati, care pot deveni angajatii companiilor dupa finalizarea studiilor.

Programul a crescut an de an, ajungand in anul 2013 la a opta editie, cumuland peste 10.000 studenti aplicanti, peste 7.000 de stagii de practica intermediate si peste 200 de companii atrase in proiect.