Retail relationship manager la Piraeus


Scurta descriere a companiei

In cei 14 ani de activitate pe piata din Romania, Piraeus Bank si-a construit o retea vasta de unitati si deserveste peste 300.000 de clienti. Rezultatele financiare pozitive obtinute de Piraeus Bank Romania in T1 2014 confirma validitatea planului strategic adoptat de banca in ultimii ani. Acest plan are ca obiectiv principal ajustarea modelului de new business, reducerea nevoii de finantare de la Grupul mama, implementarea de masuri care sa duca la reducerea costurilor, eficientizarea folosirii resurselor si reevaluarea obiectivelor bancii.

              
Misiune
Intelegem nevoile clientilor nostri si incercam sa le fim mereu alaturi, printr-un parteneriat durabil si care poate fi mentinut doar prin “Dialog”.
Interactiunea umana, deschiderea si nu in ultimul rand  „Dialogul” ne ajuta sa construim o relatie solida cu clientii nostri.

 
Valorile
Valorile noastre sunt simple si umane. Ele nu sunt vorbe goale; sunt fapte si atitudine, principii respectate in cei 14 ani de prezenta in Romania. Ele sunt autentice pentru ca nu sunt “predate” ci exista, intr-o masura mai mare sau mai mica, in fiecare angajat al bancii.

  • Empatia

Banking inseamna o relatie directa si o atitudine prietenoasa. Inseamna onestitate, caldura si naturalete in tot ceea ce facem. 
Pentru noi conteaza empatia.

  • Incredere

Banking inseamna incredere. Iar increderea este reciproca. Ea implica responsabilitate, corectitudine si respectarea promisiunilor
Pentru noi conteaza increderea.

  • Perseverenta

Banking-ul este o relatie pe termen lung care necesita munca si perseverenta.  Focus pe un obiectiv si disciplina. E nevoie de oameni puternici pentru a construi o banca puternica.
Pentru noi conteaza perseverenta.

  • Modernitate

Rolul nostru este sa-i ajutam pe romani sa aibe acces la oportunitatile oferite de viata moderna. Adevarata modernitate inseamna sa fim mereu la zi si sa devenim din ce in ce mai buni. Inseamna dinamism, prospetime si relationare.
Pentru noi conteaza modernitatea.
 
Intr-o lume plina de zgomot, noi promitem clientilor nostri sa-i ascultam cu adevarat si sa le oferim raspunsuri sincere. Si desigur, solutii potrivite pentru problemele lor.
“In dialog cu tine” este un act de intelegere si deschidere catre nevoile clientilor nostri.

Cerinte

• Absolvent studii superioare cu profil economic.
• Minim 2 ani in domeniul bancar pe o pozitie similara;
• Cunostinte in domeniul economic-financiar;
• Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat inclusiv limbajul de specialitate;
• Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word.) si a programelor Excel, precum si operarea in Outlook Express, navigarea pe Intranet;
• Cunostinte avansate de gestionare a bazelor de date electronice;
• Abilitati excelente de vanzare si comunicare; flexibilitate/adaptabilitate, initiativa si creativitate, spirit de echipa si dinamism;
• Abilitati foarte bune de prospectare a pietei si interrelationare; abilitati de comunicare si prezentare;
• Orientare spre client si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor.

Responsabilitati

• Participa la implementarea si dezvoltarea strategiei de vanzari in conformitate cu politica Bancii;
• Se preocupa de promovarea produselor retail pentru dezvoltarea portofoliului de clienti care sa contribuie la cresterea surselor atrase si respectiv plasate;
• Promovarea unei atitudini fata de clienti care sa permita castigarea interesului acestora prin tratarea cu profesionalism, politete si permanenta preocupare pentru gasirea de solutii la necesitatile acestora;
• Identifica, contacteaza si viziteaza in mod constant clientii potentiali;
• Identifica nevoile clientilor potentiali, prezinta oferta de produse si servicii a bancii, contribuind astfel la dezvoltarea portofoliului de clienti;
• Analizeaza in mod constant ofertele de produse si servicii ale altor banci si propune crearea unor produse bancare competitive;
• Cunoasterea foarte buna a gamei de roduse si servicii retail oferita de banca; preocaupare pentru imbunatatirea cunostintelor sale in acest scop;
• Cunoaste si analizeaza permanent piata locala in vederea promovarii produselor Bancii;
• Elaborarea unui plan propriu de marketing si urmarirea acestuia;
• Genereaza rapoarte si statistici specifice activitatii pe care o desfasoara.

Aplica la acest anunt

Aplica cu LinkedIn *