Project manager la APT Resources


Scurta descriere a companiei

Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS.

Cifră de afaceri de peste 20 de milioane euro și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor 5 furnizori de servicii complexe de HR din România.

Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează sucursalele APT.


Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, telecom, retail, marketing, automotive, medical & pharma. Conectăm, într-un cadru orientat spre business, soluții IT, instrumente de dezvoltare şi tehnici de implementare, pentru a ne îndeplini promisiunea de excelentă faţă de clienții noştri. Cei 20 de ani de servicii premium ne-au dus la nivelul următor, în care am inclus cercetare de piaţă, statistici, marketing și programe de comunicare, precum și servicii tip software-as-a-service (SaaS), pentru a ne susţine clienţii în maximizarea eficienței proceselor lor şi menţinerea unei poziţii de top în business. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru proprii și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Cel mai nou, dar și cel mai provocator proiect marca APT, a fost programul de internshipuri ”SIMACTIV”, realizat cu fonduri europene.

Company client description:
Join us and work for one of the largest PC vendors in the world! Our client is a well-known multinational information technology company which provides products, technologies, software, solutions and services to consumers in all kind of sectors. Everything they do, they do to make technology more practical, usable, and valuable to their customers. Be part of a team who stares down obstacles on a daily basis!

Role purpose:
Leads customer engagement to ensure that it meets all scope, time, budget and quality expectations, through planning, controlling and managing customer projects. Manages corporate, customer and third party vendor efforts to plan, sell and implement solutions to customer problems.

Main activities:
- Works on complex problems/projects where analysis of situations or data requires an in-depth evaluation of multiple factors;
- Identifies and develops new opportunities with clients;
- Manages upper level client delivery relationships;
- Frequently represents the organization to external customers/clients;
- Coordinates and integrates the work efforts and deliverables of a very large multi-function, multivendor project team;
- Supports early qualification and opportunity assessment for large and complex opportunities;
- Provides detail performance review input and development recommendations for team members;

Requirements:
- University degree in engineering or economics;
- 3-5 years relevant experience;
- Fluent in English;
- Good knowledge of German language is a plus;
- Strong understanding of sales processes & requirements;
- Ability to influence and advise in a trusted partner capacity;
- Strong personal organizational skills with ability to manage multiple projects;
- Customer focus;
- Availability to travel;

Internal Job Code: Project Manager 120615FT

Aplica la acest anunt