Project manager la APT


Scurta descriere a companiei

APT RESOURCES & SERVICES SRL

Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS.

Cifră de afaceri de peste 20 de milioane euro și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor 5 furnizori de servicii complexe de HR din România.

Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează sucursalele APT.


Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, telecom, retail, marketing, automotive, medical & pharma. Conectăm, într-un cadru orientat spre business, soluții IT, instrumente de dezvoltare şi tehnici de implementare, pentru a ne îndeplini promisiunea de excelentă faţă de clienții noştri. Cei 20 de ani de servicii premium ne-au dus la nivelul următor, în care am inclus cercetare de piaţă, statistici, marketing și programe de comunicare, precum și servicii tip software-as-a-service (SaaS), pentru a ne susţine clienţii în maximizarea eficienței proceselor lor şi menţinerea unei poziţii de top în business. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru proprii și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Cel mai nou, dar și cel mai provocator proiect marca APT, a fost programul de internshipuri ”SIMACTIV”, realizat cu fonduri europene.

 

Cerinte

Join us and work for one of the largest PC vendors in the world! Our client is a well-known multinational information technology company which provides products, technologies, software, solutions and services to consumers in all kind of sectors. Everything they do, they do to make technology more practical, usable, and valuable to their customers. Be part of a team who stares down obstacles on a daily basis!

Experienced Project Manager who will take on the management of key client projects with the goal of delivering every project on time, within budget and within scope.

Requirements:

- Very good educational background, preferably in the fields of computer science or engineering;
- Proven working experience in project management;
- Excellent client-facing and internal communication skills;
- Excellent written and verbal communication skills;
- Solid organizational skills including attention to detail and multi-tasking skills;
- Strong working knowledge of Microsoft Office;
- PMP / PRINCE II certification is a plus.

Responsabilitati

- Coordinate and drive project milestones;
- Communicate across organizations and other work streams to ensure the success of the project;
- Support the program manager to ensure the roadmap for capability deployment is achieved through project implementation;
- Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects;
- Ensure that all projects are delivered on-time, within scope and within budget;
- Assist in the definition of project scope and objectives, involving all relevant stakeholders and ensuring technical feasibility;
- Ensure resource availability and allocation;
- Develop a detailed project plan to monitor and track progress;
- Manage changes to the project scope, project schedule, and project costs using appropriate verification techniques;
- Measure project performance using appropriate tools and techniques;
- Report and escalate to management as needed;
- Successfully manage the relationship with the client and all stakeholders;
- Perform risk management to minimize project risks;
- Establish and maintain relationships with third parties/vendors;
- Create and maintain comprehensive project documentation.

Benefits:

- Strong growth plans;
- Working with a global organization who provides you with the tools and resources you will need to succeed;
- Training, coursers for your personal and professional development;
- Team buildings.

Job Code: 191115MAL

Aplica la acest anunt

Aplica cu LinkedIn *