Manager Relatii Corporate la BCR


Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte. BCR este cel mai valoros grup financiar din Romania dupa numarul de clienti si increderea pe care acestia ne-o acorda. Varietatea produselor si a serviciilor oferite de catre BCR clientilor sai, se reflecta in diversitatea si complexitatea oportunitatilor de cariera pe care le poti regasi aici. In industria financiara din Romania, BCR creeaza si promoveaza standarde in ariile de expertiza bancara si, in acelasi timp, este o scoala de banking pentru tinere talente.

Rolul:

Dezvolta portofoliul de clienti corporate din zona alocata si mentine relatiei cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite .

Responsabilitati:
Este principala persoana de contact intre banca si fiecare client din portofoliu alocat;
Stabileste strategii la nivelul fiecarui client, propunand planuri de actiune, cu suportul managerilor de produs, al arbitragistilor si al analistilor creditare, avand in vedere strategia bancii;
Monitorizeaza indicatorii de performanta la nivelul fiecarui client si la nivelul portofoliului alocat (venituri, profit, rentabilitatea activelor) si propune masuri in consecinta;
Pregateste oferte pentru produse si servicii existente sau noi;
Cu suportul analistului financiar, pregateste documentatia pentru creditele noi sau cele existente si elaboreaza referatul de credit;
Identifica evolutiile negative si riscurile care pot aparea cu privire la piata sau la client si optimizeaza raportul risc/profit propunand masuri de remediere adecvate.

Profilul candidatului:
Studii superioare de lunga durata, economice sau juridice;
Minim 2 ani experienta in domeniul bancar, experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;
Cunoasterea produselor si a pietei bancare din zona alocata;
Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
Cunostinte de ansamblu privind activitatea de corporate si managementul riscului;
Excelente abilitati de relationare si negociere;
Orientare catre client si obtinerea de rezultate;
Seteaza standarde inalte pentru calitate si cantitate;

Aplica aici