Consultant Credite in dificultate


Angajator:

APT Resources & Services

Domeniu:

  Asigurari - Intermedieri financiare

  Customer support - Client service

  Management - Consultanta

Tip job:

full-time

Nivel job:

1 - 5 ani experienta

Orase:

BUCURESTI ;

   

Scurta descriere a companiei

APT RESOURCES & SERVICES SRL

Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 20 de milioane euro și o medie de 1600 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, în 2014, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor 5 furnizori de servicii complexe de HR din România.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Cel mai nou, dar și cel mai provocator proiect marca APT, este programul de internshipuri ”SIMACTIV”, realizat cu fonduri europene.

Cerinte

Clientul nostru este o institutie financiara nebancara, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata locala a produselor si serviciilor de creditare persoane fizice, cu un ritm dinamic de dezvoltare a portofoliului de clienti si o echipa de profesionisti in domeniul financiar-bancar.

Consultantul va comunica cu debitorii in legatura cu modalitatile de plata a creditelor si identificarea de noi solutii in vederea finalizarii cu success a colaborarii cu acestia.

Cerinte:

- Studii medii finalizate;

- Experienta anterioara de lucru in domeniul relationare clienti reprezinta un avantaj;

- Bune abilitati de comunicare;

- Bune abilitati de negociere;

- Orientare catre client.

Responsabilitati

- Identifica cele mai bune solutii de plata si negociaza planurile de plata cu debitorii intr-o maniera profesionala;
- Ofera debitorilor informatii corecte si complete in legatura cu modalitatile de plata;
- Inregistreaza toate sugestiile si reclamatiile clientilor companiei;
- Inregistreaza toate suspiciunile de frauda legate de activitatile clientilor.

Beneficii:

- Mediul de lucru motivant intr-o companie multinationala;
- Posibilitatea de dezvoltare intr-o companie tanara aflata in plina dezvoltare;
- Asigurare medicala in cadrul unei clinici private;
- Salariu fix + bonusuri de performanta
- Programe de training in vederea dezvoltarii profesionale.
Cod Anunt: 200815EM

Aplica la acest anunt

Aplica la acest anunt Aplica cu LinkedIn *