Acount Manager


Candidatul ideal:

Daca esti profesionist in vanzari si doresti sa iti arati maiestria in gestionarea relatiilor de afaceri intre companie si client si in plus ai si spirit competitiv, vino sa te alaturi echipei Smart ID Dynamics. Cautam un Account Manager responsabil cu promovarea activitatii companiei precum si cu intretinerea unor relatii pozitive cu clientii. Daca esti o persoana etuziasta, pozitiva si competitiva careia ii place sa intalneasca oameni noi, atunci Smart ID Dynamics este locul unde trebuie sa fii!

Ca Account Manager in cadrul Smart ID Dynamics, va trebui sa cresti numarul vanzarilor prin promovarea si vanzarea solutiilor din portofoliul companiei atat catre clientii existenti cat si catre clientii noi. Iti vei gestiona propriul program pentru a optimiza timpul petrecut in interactiunile cu clientii.

Descrierea jobului:

RESPONSABILITATI:
• Identificarea clientilor potentiali;
• Calificarea leadurilor si prioritizarea clientilor, in functie de necesitatea acestora;
• Dezvoltarea relatiilor de afaceri intre clienti si companie;
• Colaborarea cu departamentele tehnice, pe tot parcursul procesului de vanzare;
• Negocierea si semnarea contractelor cu clienti noi/existenti;
• Prospectarea continua a pietei, in cautarea de noi clienti;
• Colaborarea cu Directorii Executivi si cu ceilalti reprezentanti de vanzari pentru a te asigura ca procesul de vanzare se desfasoara conform strategiei de vanzari iar leadurile sunt urmarite si gestionate conform procesului intern de vanzare.

CERINTE:
Ca Account Manager in cadrul Smart ID Dynamics trebuie sa fii adeptul pastrarii si construirii relatiilor, orientat spre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si negociere.
• Studii superioare
• 3-5 ani experienta dovedita in gestionarea si vanzarea solutiilor IT (hardware/software) catre urmatoarele verticale: Productie, Logistica si Transport, Food, Automotive, Retail & Distributie, Medicala - pe baza rezultatelor/contractelor obtinute;
• Se considera avantaj experienta in vanzarea solutiilor Auto ID/RFID, linii de productie automatizate, automatizare industriala;
• Buna cunoastere a pietei; relationare buna la nivel de decidenti din cadrul companiilor targetate, cunoasterea si intelegerea nevoilor clientilor, cunoasterea tendintelor pietei si a legislatiei in vigoare pentru verticalele amintite;
• Abilitati de lucru pe calculator – Suita MS Office;
• Posesor carnet de conducere categoria B, valid;
• Diplomatie, orientare spre client, excelente abilitati de comunicare, prezentare si negociere;

Descrierea companiei:

Smart ID Dynamics SA este un integrator de sisteme care au la baza aplicații de colectare a datelor, suntem specializați in soluții bar code, scannere bar code 1D/2D, imprimante bar code, imprimante carduri, aplicații software specifice, sisteme RFID, consumabile (etichete si riboane pentru imprimarea cu transfer termic). Echipa Smart ID Dynamics SA este formata din oameni cu o experiența de peste 10 ani in IT&C in livrarea de soluții de optimizare si automatizare a proceselor de business, integrarea acestora si transformarea datelor pentru a livra informații actualizate si complete sistemelor de management al informației. Prin parteneriatele incheiate si certificările obținute putem furniza servicii profesionale complete, plecand de la consultanta in alegerea soluției, prezentarea de echipamente pentru validarea soluției, site survey pentru soluțiile wireless, project management, instalarea echipamentelor on-site, training utilizatori si personal de intreținere, servicii de mentenanta, service si suport tehnic de specialitate. Portofoliul de servicii al companiei Smart ID Dynamics se bazează pe un know-how solid, venind in sprijinul companiilor in domeniul optimizării, planificării, dezvoltării, realizării şi aplicării soluţiilor de mobilitate extrem de complexe. Alături de partenerii noştri, elaborăm soluţii particularizate, mergand pană la integrarea soluţiei de mobilitate in mediul deja existent al companiei. in acest sens, putem oferi asigurări că investiţiile sunt amortizate in cel mai scurt timp posibil. Suportul oferit de Smart ID incepe cu oferirea de servicii de consultanţă si analiza de business pentru identificarea soluțiilor care se potrivesc cel mai bine pe cerințele dvs., avand la baza o cunoaștere in detaliu a produselor si soluțiilor precum si o echipa de specialiști şi ingineri cu o vastă experienţă, care işi desfăşoară activitatea in cadrul departamentelor de consultanţă, business development si coordonare proiecte. Printre serviciile oferite se numără repararea terminalelor, scanerelor şi echipamentelor wireless prin intermediul centrului service, prin oferirea de asistenţă telefonică si intervenții on site pentru depanarea sistemelor la faţa locului. in centrul de service sunt utilizate aceleaşi aparate de test şi dispozitive, folosite la realizarea aparatelor, diagnosticarea şi repararea produselor se realizează conform specificaţiilor utilizate in procesul de producţie. In vederea satisfacerii clienţilor şi a menţinerii unui standard inalt de calitate, in departamentul de service din cadrul companiei Smart ID au fost introduse proceduri de lucru conforme cu cerințele impuse de producători iar tehnicienii noştri lucrează exclusiv in locuri prevăzute cu sisteme de protecţie ESD.

Aplica la acest anunt